مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:452023-05-30فرهنگي

انجام فعالیت های انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینماهای مازندران


نشست ویژه عفاف و حجاب در سینماهای حوزه هنری درباره فعالیت های انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،نشست ویژه عفاف و حجاب در سینماهای حوزه هنری درباره فعالیت های انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینما برگزار شد.

این نشست درباره امکان و دامنه فعالیت های اثرگذار جهت آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با تاثیرات حجاب و عفاف در جامعه و خانواده با تمرکز بر سینماهای زیرپوشش حوزه هنری مازندران برگزار شد.

مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران در این نشست با اشاره به اینکه سینما به عنوان یکی از اماکن پر تردد فرهنگی است، گفت: با توجه به اینکه سینما در طول روز محل حضور شهروندان بسیاری است، پرسنل سینماهای حوزه هنری همواره در پیگیری رعایت امر حجاب توسط مخاطبان و علاقمندان این صنعت پر طرفدار اهتمام کردند.

وی افزود: با این وجود، دلیل این نشست طرح راهکارها و تبادل تجربه هایی ( از سوی ستاد امر به معروف) است که با شیوه های اثرگذار و با رعایت شأن انسانی شهروندان این مهم صورت گیرد.

رییس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه سینما ظرفیت بالایی در فرهنگ سازی و جریان سازی فرهنگی دارد، تصریح کرد: پخش انواع آثار تصویری و فیلم ( با موضوع حجاب و عفاف و ارزش های انسانی)  در زمان های بین اکران و اکران های اصلی کمک زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام فعالیت های انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینماهای مازندران

انجام فعالیت های انگیزشی عرصه حجاب و عفاف در سینماهای مازندران